استودیو فردا در نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ می تواند فرصت کم نظیری برای استارتاپ‌های نوپا،  فریلنسرها (افرادی که به صورت شخصی و دور کاری پروژه های کارفرمایان را انجام می دهند) و همچنین افراد علاقه مند به این حوزه باشد تا با حضور در جمعی فعال و پویا، نتایج باارزشی را دریافت کنند. 

نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و تجارت الکترونیک اهدافی مانند فراهم کردن ارتباط با بخش های مختلف برای همکاری با همدیگر و رفع نیازهای جامعه را برعهده دارد و هدف اصلی آن عرضه رقابت پذیری ایران در بازار جهانی و توسعه پتانسیل های بین المللی بازرگانی ایران می باشد که این هدف تنها با رقابت بین المللی، و استفاده از تکنولوژی های جدید امکان پذیر است.  در نهایت فرصت شرکت کردن در نمایشگاه الکامپ را از دست ندهید.

استودیو فردا در نمایشگاه الکامپ

 

نمایشگاه الکامپ بعد از جدایی برق و مخابرات، با نام نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و تجارت الکترونیک و نام اختصاصی الکامپ برگزار شد. و برگزار کننده آن تا سال ۱۳۷۹ شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران بود و بعد از آن با مشارکت بخش خصوصی، چند سال برگزاری آن به بخش خصوصی داده شد و الان پنجمین سال است که سازمان نظام صنفی رایانه ای این نمایشگاه را برگزار می کند. مسئولان ذکر کرده اند که تا سال ۱۳۷۹ برگزاری الکامپ هیچ روتین منظمی نداشت، اما بعد از آن هر سال به صورت منظم برگزار شد و در سال ۷۵ رنگ و بوی جدی، به خود گرفت به طوری که این نمایشگاه با حضور ۳۹۲ شرکت کننده که ۳۸ تا از این شرکت کننده ها خارجی ها تشکیل داده بودند در وسعتی معادل ۲۰ هزار و ۹۲۵ متر مربع برگزار شد و در یک سال بعد، یعنی در سال ۱۳۸۰ تعداد شرکت کننده های خارجی افزایش پیدا کرد که از ۴۰۰ شرکت کننده، ۸۰ تا از آن را خارجی ها تشکیل دادند. به این ترتیب این نمایشگاه به صورت منظم برگزار شد تا اینکه، در سال ۱۳۸۹ به دلیل وسعت بسیار بالای آن و افزایش تعداد شرکت کننده ها این نمایشگاه بعد از نمایشگاه صنعت تهران، نفت و گاز، فرش چهارمین نمایشگاه بزرگ ایران شناخته شد.

 

برای فریلنسرها ، نمایشگاه الکامپ بهترین فرصت در سال برای ارتباط‌گیری با شرکت‌ها، یافتن پروژه‌های جدید، دیدار از نزدیک مدیران و افرادی که در طول سال به دنبالشان هستید، فراهم می آورد.

حضور استودیو تجول دیجیتالی فردا در الکامپ ۹۸

استودیو تحول دیجیتال فردا، در کنار همه سازمان هایی قرار گرفته که درصدد به بلوغ رساندن نیروی انسانی و ایده های تحول آفرین هستند. استودیو تحول فردا،  با هدف اشتغال آفرینی و کاریابی دانش آموختگان فناوری اطلاعات و ارتباطات در این نمایشگاه حضور دارد و به نوعی به دنبال ایجاد فرصت های همکاری در نمایشگاه الکامپ است. علاوه بر این معرفی استارتاپ‌های مختلف استودیو فردا نیز انجام شده که می‌تواند برای علاقه مندان جذاب واقع شود.

فرصت همکاری با استودیو فردا در قالب حمایت از استارتاپ، همکاری برای تحول دیجیتالی سازمان، استخدام در دپارتمان‌های مختلف استودیو فردا برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.