تطبیق کسب و کار با دنیای دیجیتال

 

با بهترین استراتژی تطبیق کسب و کار با دنیای دیجیتال ، پیروز رقابت باشید!

 

استراتژی تطبیق کسب و کار با دنیای دیجیتال اهمیت بسزایی برای سازمان هایی دارد که تکنولوژی‌های دیجیتال، فعالیت آن ها را با چالش مواجه کرده است. استفاده از استراتژی «تطبیق با دنیای دیجیتال» این اجازه را به شما می‌دهد تا بتوانید از نوآوری‌های حوزه دیجیتال، جهت ارتقاء بازدهی سازمان خود بهره بگیرید.

استراتژی صحیح تطبیق با دنیای دیجیتال شما را قادر می‌سازد تا تهدیدهایی که از سمت رقیبان شما در این حوزه وجود دارد را بشناسید و با آن مقابله کنید.

 

 

 

تطبیق کسب و کار با دنیای دیجیتال

 

 

وقت آن نیست که دنیای آنالوگ را رها کنید؟!

 

به طور روز افزون شرکت های سنتی به این نتیجه می‌رسند ( البته گاهی به سختی) که روش های آنالوگ دیگر منسوخ شده اند. در حالیکه شرکت‌های دیجیتال در جهان رو به رشد هستند، بسیاری از شرکت های قدیمی‌که سابقاً بسیار موفق بوده اند، فقط برای بقا تلاش می‌کنند.

اگر سازمان شما دارای هیچ استراتژی دیجیتالی نیست، زمان آن است که دست به کار شوید. البته گفتن ساده تر از عمل کردن است به خصوص زمانی که نتوانید تصمیم گیرندگان کلیدی سازمان خود مانند ریاست امور اجرایی را در رابطه با مزایای دنیای دیجیتال توجیه کنید!

 

حال ببینیم در عمل چگونه می‌شود …  آماده شدن برای تطبیق کسب و کار با دنیای دیجیتال !

 

علی رغم تهدیدهایی که توسط نوآوری های دیجیتال و روش های نوین کاری وجود دارد، معمولاً نیمی‌از مجادله مدیران کسب و کار، قانع کردن هیأت مدیره برای داشتن استراتژی کسب و کاری دیجیتال است. عدم تمایل به تغییر می‌تواند چنین شرکت های را فلج کند چرا که یک کسب و کار نو پای استارتاپی می‌تواند با استفاده از بروز ترین تکنولوژی های دیجیتال، بازار آن ها را برباید.

عدم تمایل می‌تواند به مقاومت در برابر تطبیق با کسب و کار دیجیتال تبدیل شود که در نهایت به سقوط کامل شرکت منجر می‌گردد. استودیو های تحول دیجیتالی، به طور معمول برنامه‌های مدونی برای تحول دیجیتالی دارند.


دست به کار شوید … از رقبای خود با آموزش های هدفمند مدیریتی سبقت بگیرید.

.

برای انتقال به دنیای تکنولوژی، شما به یک نقشه دقیق برای تغییر سازمان خود، هم چنین به توسعه مدیریت تازه و توانمند که بداند چگونه از ابزار دیجیتال استفاده کند نیاز دارید.

از طریق آموزش های راهبردی مدیریتی می‌توانید بیاموزید که چگونه تطبیق های لازم مورد نیاز برای داشتن انتقال به کسب و کار دیجیتال را انجام دهید. با این نوع از آموزش های راهبردی شما درخواهید یافت که:

  • استراتژی تطبیق با کسب و کاری دیجیتال توسعه دهید که متناسب با کسب و کارتان باشد.
  • از تکنولوژی های دیجیتال استفاده کنید تا مزایای سرویس خود را ارتقا دهید.
  • شناسایی کنید چگونه بیشترین سود را از نوآوری های حوزه دیجیتال کسب کنید.
  • کسب و کارهای دیجیتالی که ممکن است شما را تهدید کنند و تکنولوژی های جدیدی که ممکن است بر روی کسب و کار شما تأثیر بگذارند بشناسید
  • محصولات و بازارهایی را بیابید که می‌توان از طریق تکنولوژی های دیجیتال به دست آید.
  • نقشه ای برای مدیریت تازه و توانمند برای پشتیبانی از تغییرات در سازمان خود ارائه کنید.

از این که در تجهیزات دیجیتال غرق شوید هراسان نباشید !

 

برای مدیران کسب و کار در شرکت های سنتی که بر بستر اینترنت مانند آمازون یا گوگل نیستند، وارد کسب و کار دیجیتال شدن به صورت خودکار انجام نخواهد شد. بهترین برنامه های آموزشی اجرایی که بر تبدیل به کسب و کار دیجیتال تمرکز دارند می‌توانند راهنمای شما باشند.

واحدهای مؤثر آموزشی شما را کاملا با نوآوری های دیجیتالی که ممکن است ناآشنا به نظر آیند حتی با این وجود که نام آن ها را می‌شناسید، آشنا می‌کنند. برای انتقال به کسب و کار دیجیتالی باید بهترین بهره را از امکاناتی همچون تجارت آنلاین، کلان داده، محاسبان ابری و راه کارهای مبتنی بر موبایل را داشته باشید.

برنامه های آموزشی مطمئن به شما آموزشی می‌دهند که چگونه از این امکانات و امکاناتی دیگر همچون اینترنت اشیاء، رسانه های ارتباط جمعی بهره ببرید تا بتوانید کارایی بهتری در سازمان خود داشته باشید. در صورت دارا بودن مبانی سازمانی و استراتژیک صحیح، سازمان شما آماده اوج گرفتن با استراتژی تطبیق به کسب و کاری دیجیتالی و کارآمد است.

 

 به دنبال استراتژی برای تبدیل شدن به کسب و کاری دیجیتال هستید؟

 

استودیو تحول دیجیتالی فردا، برنامه کاملی برای همراهی شما در این مسیر دارد.

 

منبع: www.imd.org