تولید محتوا

 

تولید محتوا ، مفهومی است که در سال های بعد از شکوفایی اینترنت و فضای مجازی، جایگاه قابل توجهی در فعالیت‌های مختلف پیدا کرد. تولید محتوا، اساسا با هدف بازاریابی، برندینگ، جذب مخاطب و آگاهی انجام شده و کیفیت آن نقش تعیین کننده ای در تحقق اهداف خواهد داشت. این مفهوم سیرتکاملی خود را به طور فزاینده ای ادامه داده و به حدی از بلوغ رسیده است که نقش «تعیین استراتژی» به یکی از مراحل مهم آن تبدیل شده است. با این وجود در مسیر تحول دیجیتالی، نیاز به تولید محتوا اصولی و تعیین استراتژی صحیح در این مسیر، گامی مهم محسوب می‌شود و استودیو تحول دیجیتالی فردا در این راستا‌، دپارتمان تخصصی متشکل از افراد باتجربه را تدارک دیده است.

 

تولید محتوا

رویکرد صحیح 

 

تعیین استراتژی ساخت محتوا خود از مواردی است که در مسیر تحول، دستخوش تغیرات بسیاری شده است. درواقع مولفه های مخاطب شناسی و تحلیل رفتار بازار در گذشته سمت سویی کلی نگر داشته اما امروزه این چنین نیست. از طرفی طبقه بندی بازار هدف و رویکرد صحیح برای تولید محتوا در هر فضای کسب و کار، به صورت اختصاصی درآمده و لازمه تحقیق بازار و نگرشی صحیح است.

 

بخش بندی دپارتمان محتوا

  • بخش مترجمان
  • بخش نویسندگان
  • بخش ویرایش فنی، ادبی
  • بخش گرافیک
  • بخش طراحی موشن 
  • بخش دوبله
  • بخش ادمین شبکه های اجتماعی
  • بخش تدوین
  • بخش طراحی سایت و سئو

 

فرآیند سازی 

با افزایش رقابت در فضای مجازی، آگاهی مخاطبان و از طرفی حساسیت بالای آن ها نسبت به شیوه های مختلف تبلیغات و بازاریابی، «کیفیت محتوا» جایگاه خاص و ویژه ای پیدا کرده است. کیفیت تولید محتوا، علاوه بر تخصص و تجربه، به بررسی پی در پی و آنالیز صحیح نیز بستگی دارد. فرآیند سازی روشی است که دپارتمان تولید محتوا استودیو فردا برای تولید محتوای متنی، گرفیکی، ویدئو و… بکار گرفته و ثمره آن تشکیل تیم های مجزا با هدف واحد می‌باشد.